Fogászati szoftverek – egy autóversenyen találtam rá az új fogorvosomra

Egy autóversenyre mentem a hétvégén, ahol sajnos kijött a tömés a fogamból. Éppen sopánkodtam a nézőtéren, hogy baromira fáj, mire a mellettem szurkoló egyik srác megszólalt, hogy ő fogorvos. Rögtön adott egy időpontot másnapra, és mondta, hogy addig óvatosan rágcsáljak. El is ugrottam hozzá, és remek ellátásban részesültem. Minden gördülékenyen ment, ami szerinte nagyban köszönhető a fogászati szoftverek hasznos és precíz munkájának. Az ő rendelőjük is egy féléve állt át erre a rendszerre, és nagyon megszerették.

A fogászati szoftverek előnyei

A DentAdmin3 szoftverre az uzletiszoftver.com oldalán találtak rá, amely egy szoftverekkel együtt dolgozó cég. Nagyon megbízhatóak és több, mint négyszáz, szoftvereket fejlesztő céggel vannak kapcsolatban. A fogászati szoftverek között is sok fajta elérhető, de ők a DentAdmin3 típust választották. Mivel ők egy magán rendelő, így nekik ez egy kifejezetten ideális szoftver. Egy számítógépen használva akár már 100.000 forintért is elérhető ez a fogászati szoftver, de havi díjért is igénybe vehető.

Én a Dental Managert hallottam a fogászati szoftverek között az egyik legjobbnak, és említettem is neki. Ez egy tök jó felület a páciensek kezelésére, és nem baj, ha még nincs kiépült számítástechnikai infrastruktúra.

A Dental Manager a fogászati szoftverek között egy a Cloud technikával dolgozók közül. Ez elég nagy szabadságot ad az orvosoknak az egyidejű ügyfélkezelésre. Felvihetőek a páciensek adatai, állapotfelmérésük, eredményeik és státuszuk. Röntgenképet is lehet csatolni a beteg kartonjához. Egyszerű sablonokat és árajánlatokat is remekül lehet rajta tervezni. E-mailben vagy SMS-ben könnyen értesíteni lehet az ügyfelet a kezelés előtt. Így azonnal látható, ha a páciens például késik vagy új időpontot kér inkább. Ők még nem ismerték ezt a szoftvert, de tetszett nekik. Lehet, hogy megfontolják ezt az ajánlatot is.

Ezek a szoftverek nagy könnyítést jelentenek a sokszor túlterhelt orvosoknak. A technológia segítségével könnyebb és gyorsabb lesz az adminisztráció. Az ügyfelek mnden adatát és kezelési információját lehet egyetlen felületen tárolni és módosítani. Szóval nagyon megéri a befektetett pénzt, hogy így minden könnyen kezelhetővé váljon a rendelőben.